Wil je goedkoop vergaderen in Utrecht? Voor een unieke vergaderzaal ben je bij Pop-up professionals aan het juiste adres. Pop-up professionals biedt een aangename vergaderruimte voor 10 – 15 personen voor en vergadering, presentatie, training of workshop en 3 kleinere overlegruimtes voor kleine besloten vergaderingen van maximaal 4 personen. We zijn gevestigd in het bedrijfsverzamelgebouw De Pionier in de wijk Kanaleneiland van Utrecht. Dit pand ligt achter de Jaarbeurs op loopafstand van het Centraal Station van Utrecht en is goed te bereiken voor mensen van binnen én van buiten Utrecht met openbaar vervoer en auto.
Onze vergaderzaal
- € 125,00 per dagdeel (4 uur), excl. btw
- 35 m²
- Min. 2 pers.
- Max. 15 pers.
- Max. 8 tafels
- 20 stoelen
- Beamer
- Flip-over
Reserveer nu de vergaderzaal.

Onze spreekruimtes
- € 15,00 per uur, excl. btw
- 7 m²
- Min. 2 pers.
- Max. 4 pers.
- 1 tafel met stoelen,
- 2 stopcontacten voor laptops
- Op aanvraag ook te huur ’s avonds (werkdagen)
Reserveer nu een van onze spreekruimtes.

Faciliteiten
Koffie en thee
Een koffie- en thee-arrangement met koekjes of fruit kost € 4,00 per persoon, per dagdeel.
Lunch
Lunchen kan in Café De Pionier, maar ook
catering in de vergaderzaal is mogelijk:
• Lunch Basis à € 9,50 p.p. excl. btw
• Lunch Luxe à € 11,00 p.p. excl. btw
Lockers
Er zijn kluisjes om je spullen (laptop e.d.) veilig op te bergen als je gaat lunchen of naar buiten gaat.

Voorwaarden
Annuleren
Afzeggen van een reservering kan kosteloos uiterlijk 3 dagen van tevoren. Daarna is 50% van de overeengekomen huurprijs verschuldigd.
Non-profit
Boek je voor een organisatie zonder winstoogmerk (stichting, vereniging, ngo)? Neem dan contact met ons op en informeer naar het aanbod.
Behalve ruimtes en flexibele en vaste werkplekken, bieden wij veel extra faciliteiten.
Speciale wensen? Vraag ons naar de mogelijkheden
Wij zijn ook in het weekend open, op aanvraag. Graag maken we een offerte op maat. Onlangs bij Pop-up professionals een bijeenkomst gehad? Deel je ervaring en laat je review achter op de onafhankelijke reviewsite MeetingReview.com:
Wij maken gebruik van de systemen van: