augustus, 2017
24aug13:0016:00FeaturedGoede klanten gesprekken voeren | Pop-up Summerschool 2017
Details
Voer goede klanten gesprekken door te luisteren naar waar de klant behoefte aan heeft. Trainer: Manon van Gestel / Van Gestel Coaching Datum 24 – 8 In de workshop “Goede klantgesprekken voeren” maak
Details
Voer goede klanten gesprekken door te luisteren naar waar de klant behoefte aan heeft.
Trainer: Manon van Gestel / Van Gestel Coaching
Datum 24 – 8
In de workshop “Goede klantgesprekken voeren” maak je kennis met een luistermethode die altijd toepasbaar is, zodat je in je gesprekken goed de vraag achter de vraag kunt achterhalen. Je leert goed te luisteren naar je klant, zodat je in kunt spelen op de behoeftes van de klant. Zodat je leert luisteren naar wat de klant écht wil. Deze workshop is geschikt voor ondernemers die willen leren hoe ze een duurzame relatie kunnen opbouwen met hun klant.
Event georganiseerd door
Pop-up Professionalsinfo@popupprofessionals.nl
Tijd
(Disndag) 13:00 - 16:00
Locatie
Pop-up Professionals
Grebbeberglaan 15 Utrecht
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!