Goede klanten gesprekken voeren | Pop-up Summerschool 2017

augustus, 2017

24aug13:0016:00FeaturedGoede klanten gesprekken voeren | Pop-up Summerschool 2017

Details

Voer goede klanten gesprekken door te luisteren naar waar de klant behoefte aan heeft.

Trainer: Manon van Gestel  / Van Gestel Coaching

Datum 24 – 8

In de workshop “Goede klantgesprekken voeren” maak je kennis met een luistermethode die altijd toepasbaar is, zodat je in je gesprekken goed de vraag achter de vraag kunt achterhalen. Je leert goed te luisteren naar je klant, zodat je in kunt spelen op de behoeftes van de klant. Zodat je leert luisteren naar wat de klant écht wil. Deze workshop is geschikt voor ondernemers die willen leren hoe ze een duurzame relatie kunnen opbouwen met hun klant.

Event georganiseerd door

Pop-up Professionalsinfo@popupprofessionals.nl

Tijd

(Disndag) 13:00 - 16:00

Locatie

Pop-up Professionals

Grebbeberglaan 15 Utrecht

MEER INFORMATIE

Meer informatie
0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

X